Ma gandeam de mai mult timp sa trec la Digi sau TELEKOM dar 😃 lenea bat-o vina m-a facut sa aman aceasta decizie. Pe asta mizeaza si Orange. Oamenii s-au obisnuit sa traiasca bine mersi in zona lor de confort si ies atunci cand li se intampla ceva care ii scoate din sarite. Pe scurt , povestea a fost cam asa. Copilul meu si-a pierdut telefonul , iar eu in naivitatea mea am dorit sa ii pastrez numarul de telefon . Am fost la un shop Orange unde mi s-a dat un formular pe care sa il completez. Trebuia sa pun cel putin 3 numere de telefon care au interactionat cu numarul copilului meu. Eu am pus vreo cinci numere. Am dat formularul unei fatuci cu niste sprancene pensate in stil Star Trek. Mi-a spus ca trebuie sa completez si data in care am incarcat ultima data cartela pentru a dovedi ca sunt proprietarul acesteia. Cine mai tine minte in tumultul vietii de zi cu zi aspecte din astea atat de banale. Din moment ce mi-am dat datele personale pe formular si am semnat pentru veridicitatea lor, e logic ca imi asumam raspunderea. I-am spus ca nu stiu data cand a fost reincarcata cartela, iar fatuca mi-a spus sa imi sun copilul de 11 ani , poate stie el. Unde sa sun, daca plodul nu mai avea telefonul ? Mi-am dat seama ca am de a face cu o persoana destul de stupida si rau intentionata. Dupa ce ca am pierdut vreo ora dus intors pentru a ma deplasa la magazinul lor , eram oarecum necajit cu problema mea, m-am trezit si cu un ”cap patrat” sa imi puna stampila de posibil ”infractor”. Bleah, am rupt formularul lui peste prajit si am plecat tintit la un magazin Digi de unde am cumparat 4 cartele reincarcabile cu 2 euro bucata si valabilitate pe 3 luni dupa care sa incarc iar. Deabea atunci am realizat ce super afacere am facut. Cei de la Orange vand cu carnita, e interesul lor sa o faca. Decat sa incarc 4 cartele pentru toata familia aproape luna de luna cu cate 7 euro fiecare, nu mai bine folosesc cartele cu 2 euro si valabilitate de 3 luni. Unde mai pui ca la Digi daca mai ai nevoie de credit iti pui cat vrei, incepand de la 1 euro in sus. Nu mai e Orange ce a fost o data. Acum cativa ani in urma, cand intrai in magazinul lor trebuia sa astepti destul de mult pana iti venea randul. Din punct de vedere comercial ii inteleg ca nu vor sa se bata in preturi cu Digi si prefera sa vanda in continuare cu carnita dar, pentru asta trebuie sa aduci mai multa plus valoare. Au niste formulare invechite si consultanti destul de ”stupiji” care respecta ca niste robotei bigoti procedurile firmei. Robotii adevarati care vor trebui sa vanda clientilor vor aparea peste vreo 10 ani, poate. Prevad ca nu va fi deloc amuzant. Pe mine, un salariat adus la nivelul unui robot, m-a facut sa prefer serviciile concurentei si sunt foarte multumit pentru asta. Yes , ii multumesc acelei acrituri de salariat de la Orange ca mi-a deschis mintea si m-a ajutat sa fac ceva economii.